Programok
iWiW – második hullám (Simó György – T-Online)
Miközben az internet egyre inkább hétköznapi eszközzé válik, a felhasználói igények és a szolgáltatások folyamatosan változnak. A permanens webes forradalom új szereplőket szül, akik más és más kitörési lehetőségekre építik üzleti modelljüket. Az úgynevezett web 2.0-es világ egyik népszerű hazai gyereke, a felhasználói számát háromnegyed év alatt megháromszorozó iWiW szintén az állandóság és az állandó megújulás filozófiáját követi.
A tavaly áprilisi tulajdonosváltás óta eltelt időben a közösségi portál leginkább a megfelelő infrastruktúra kialakítására, az alap funkciók működtetésére, folyamatos háttérfejlesztésekre és javításokra koncentrált.
A kérdés: merre tovább? Mit tud nyújtani és mit nyújthat a teljes hazai internetező társadalmat reprezentáló, az egyedi napi látogatottságot tekintve a dobogó második helyét elfoglaló iWiW a közösségnek? És mit adhat a közösség neki? Az előadáson az iWiW jövőjét befolyásoló stratégiai irányokon túl konkrét bejelentésekről is szó lesz.